zaterdag 12 februari 2011

sweet hearts



Ik heb niet echt iets met valentijnsdag. Toen we besloten te gaan trouwen in de maand februari werd het bewust niet op valentijnsdag, maar ik heb wel veel met liefde, onvoorwaardelijkheid en de sugar sweet inspiratie op de blogsite van i am baker
Je vindt hier naar eigen zeggen confections, creations, and lots and lots of calories én een complete beschrijving van de prachtige witte taart met het zoete hart binnenin.
Gelukkig zijn de winkels op zondag open zodat je alle ingredienten kunt halen om volop aan de slag te gaan voor maandag.
Nee, ik niet, ik heb mijn valentijn al gevonden met wie ik op de dag na Valentijn ben getrouwd!

1 opmerking:

  1. Valentijnsdag is wél onze trouwdag (viel toen op een vrijdag en de trouwlocatie was beschikbaar) en is ook de verjaardag van mijn vriendin/getuige, wat een feest! Morgen alweer 19 jaar getrouwd. Time flies when you're having fun!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...